Vodafone Türkiye, uçtan uca iletişim hizmetleriyle her şeyin baştan tam olduğu Vodafone Red dünyasına yeni bir fırsat ekliyor. Vodafone Red’liler, “Türkiye’nin En Büyük Sinema Kampanyası” ile 42 şehirde 110’dan fazla sinemada istedikleri gün, istedikleri seansta bir bilet aldıklarında, bir bileti Vodafone Red’in hediyesi olarak sahip oluyor.
Kültür ve sanat yatırımlarını sürdüren Vodafone Türkiye, Red dünyasında yenilenen “1 Bilet Alana 1 Bilet Bedava” kampanyasını, ana sponsoru olduğu “Bu İşte Bir Yalnızlık Var” filminin galasında duyurdu. “Romantik Komedi” filmiyle tanınan Ketche’nin yönettiği, Özgü Namal ve Engin Altan Düzyatan’ın başrollerinde oynadığı filmin galası TİM Show Center’da gerçekleştirildi. Filmin başrol oyuncuları ve yönetmenle birlikte film ekibi ve filmin uyarlandığı romanın yazarı Tuna Kiremitçi de galadaydı. Vodafone Red Avantaj Cepte akıllı uygulamasını kullanarak gala bileti fırsatı yakalayan Vodafone Red aboneleri de galada filmi yıldızlarla beraber izleme şansı buldu.

Tuna Kiremitçi’nin aynı adlı romanından sinemaya uyarlandı

“Bu İşte Bir Yalnızlık Var”, Vodafone Red’in katkılarıyla 13 Aralık’ta sinemaseverlerle buluşacak. Filmde Özgü Namal ve Engin Altan Düzyatan’ın yanı sıra Emin Gürsoy, Gaye Gürsel, Ümit Erdim, Devrim Akın ve Merve Ateş de rol alıyor. Filmin konuk oyuncuları ise Atiye, Turgut Berkes, Wilma Elles ve Polat Bilgin. Tuna Kiremitçi’nin büyük ses getiren romanından uyarlanan, senaryosunu “Beni Unutma” filminin de senaristi olan Burak Göral’ın yazdığı “Bu İşte Bir Yalnızlık Var” filminin müziklerini ise İskender Paydaş ve Tarkan Gözübüyük yaptı.

Vodafone Red’lilere sinemada gün ve seans sınırı kalkıyor

Türkiye çapında toplam 42  ilde, 110’dan fazla salondageçerli “1 Bilet Alana 1 Bilet Hediye” kampanyasına katılmak için BILET yazıp 6666’ya mesaj atmak yeterli. Kampanya bir ay boyunca iki filmde kullanılabiliyor.

Vodafone Türkiye Pazarlama Direktörü Fatih Uysal, şunları söyledi:
“Abonelerimizin hayatını kolaylaştırdığımız, her şeyin en baştan tam olduğu Vodafone Red dünyasını 2010’da lanse ettik ve bu yıl yeniledik. Uçtan uca iletişim hizmetlerinin yanında Red’lilere tarife dakikalarıyla yurt dışını arama, yurt dışında özgürce kullanım, aile indirimi, interneti diğer cihazlarıyla paylaştırma gibi hizmetler sunduk. Red’lilere özel asistanlık hizmeti ve mobil hizmet ekibiyle her an kolaylıklar sağladık. Havaalanına VIP transfer, ücretsiz lounge kullanımı, araç kiralamada, restoranlarda ve tatil beldelerinde yüzde 50’ye varan indirim fırsatları sunduk. Türkiye’nin dijital dönüşümü yolunda sürekli hizmet ve teknoloji yatırımları yaparken sosyal yatırımlarımızı da eşit derecede önemsiyoruz. Sanata ve kültüre verdiğimiz desteğe, Vodafone Red’le sponsoru olduğumuz ‘Bu İşte Bir Yalnızlık Var’ filmiyle devam ediyoruz. Vodafone Red’lilere sinemayla buluşma kolaylığı sağlayan kampanyamızı genişletmenin mutluluğunu bu sponsorlukla birleştiriyoruz. Artık Vodafone Red’liler istedikleri filme, istedikleri gün, istedikleri seansta bir bilet aldıklarında bir bileti Vodafone Red’in hediyesi olarak edinebiliyor. Bu vesileyle herkesi Vodafone Red’in kolaylıklarla dolu dünyasına davet ediyoruz.”

Fida Film Yönetim Kurulu Başkanı Murat Akdilek, galada şunları söyledi:
“Fida Film olarak 49 yıldır Türkiye’de faaliyet gösteriyoruz. Fida Film’in yöneticisi olarak, sinema sektörünün ülkemizde finansal anlamda maalesef dünya standartlarının çok gerisinde olduğunu düşünüyorum. Çok yetenekli yönetmenlerimiz, senaristlerimiz, oyuncularımız var. Sinema sanatı adına çok değerli fikirler üretiyoruz. Fakat sektör ekonomisi maalesef bu fikirleri hayata geçirecek ölçeği yakalayamıyor. Bu anlamda Vodafone gibi dünya devi bir markanın sanata ve özellikle sinema sektörüne katkılarını çok değerli buluyorum. ‘Bu İşte Bir Yalnızlık Var’a sponsor olan Vodafone Red markası, bizim için bir sponsordan fazlasını temsil ediyor. Sektörümüzün gelişimi için Vodafone’un katkıları sponsorluktan öte anlamlar taşıyor. Vodafone gibi markaların sinemaya desteğinin artarak sürmesini temenni ediyorum.”